הקרע בימין • שקד: "את הוועדה להסדרת הבדואים בנגב נתנו לשמאל"

איתי גדסי 1 Comment on הקרע בימין • שקד: "את הוועדה להסדרת הבדואים בנגב נתנו לשמאל"

לאחר ההחלטה הדרמטית ללכת לאופוזיציה ולבנות משם את ימינה מחדש. ח"כ שקד תוקפת את ראה"מ בהתנהלות מולם: "פעם בשבוע יש איזו הבלחה של שיחת טלפון עם זריקה של הצעה"

Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu, Minister of Transportation Israel Katz, Israeli Minister of Education Nafatli Bennett, and Minister of Public Security Gilad Erdn in the Israeli parliament on November 21, 2018, during a Plenary Hall session. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ????? ?? ???? ????? ???? ???? ????? ??? צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ישיבת סיעת "ימינה" שהתקיימה בכנסת היום (ראשון) ח"כ איילת שקד תקפה בחריפות את ראה"מ לאור התנהלותו מולם: "בישיבת הסיעה כל אחד אמר את דעתו. כמו שזה נראה עכשיו לצערנו נתניהו מעוניין בפירוק הבלוק".

שקד הסבירה, "רצינו להיות חלק מהקואליציה, חלק משפיע ולנסות לקדם את מה שקידמנו עד היום אבל כרגע זה לא נראה שזה מתאפשר. אין שום רצינות מצד הליכוד ומצד נתניהו".

"עד עכשיו לא קראו לנו למו"מ רציני, זה אבסורד. כשהליכוד רוצה משהו הוא יודע לקרוא לנו לחדר ולהגיד: לא יוצאים עד שמגיעים להסכמה. פעם בשבוע יש איזו הבלחה של שיחת טלפון עם זריקה של הצעה, שכבר חודש שלם זו בדיוק אותה ההצעה. לא ככה מנהלים משא ומתן", ביקרה שקד את ההתנהלות הליכוד מולם.

שקד זעמה על העברת הוועדה למינוי דיינים לידי ש"ס, "זה הרבה יותר מתיקים. הוועדה למינוי דיינים, הראשות שלה עברה לש"ס , זה נראה לכם הגיוני? פעם שעברה הייתה הסכמה שבראש הועדה יעמוד שר ניטרלי מהליכוד. הפעם העבירו את ראשות הועדה לש"ס מבלי בכלל לעדכן אותנו".

בנוסף, "את הרשות להסדרת ההתיישבות הבדואית בנגב העבירו לשמאל, על ועדת חוקה אף אחד לא מדבר איתנו. הציעו לנו את ראשות הועדה לפניות הציבור. לא ככה מנהלים משא ומתן עם שותף".

על ההתארגנות בשטח לשיקום המפלגה אמרה שקד, "אין צורך בשלוש מפלגות באופוזציה צריך להתאחד למפלגה אחת. זה בעוכרינו. צריך מהלך מהיר למפקד גדול ופריימריס במפלגה אחת".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה החוצפה לדרוש את ראשות ועדת הדיינים? בנט ושקד, יחליטו על דיינים? יש לקוות שש"ס תשכיל למנוע דיינים שאינם ראויים! וד"ל.